vrijdag 23 september 2016

Hotspot: Cuppamore


Ik kom uit Ridderkerk, wat naast Rotterdam-Zuid ligt. Mijn ouders wonen hier nog steeds. Zij waren 2 weken op vakantie en ik zou op het huis, de plantjes en de kat passen. De koffie freak die ik ben, ben ik op een dag op zoek gegaan naar een goed koffiezaakje in Ridderkerk. Wat ik uiteindelijk bijna opgegeven had, tot ik Cuppamore tegen kwam. Een klein zaakje in het Centrum. In een straatje de Koningshof. Klein, maar fijn.


Als je binnen komt lijkt het of je een (snoep) winkeltje binnen loopt in de Efteling. Veel kopjes, theepotten en andere hebbe dingetjes voor het geniet van een kopje thee of koffie. De stijl van dit alles was alles behalve dan mijn smaak. Maar de uitstraling was knus. Als je door liep naar achter was er een klein barretje met een heel mooi espressoapparaat. Dit moet veel belovend zijn dacht ik. Ik nam plaats voor de bar aan 1 van de tafeltjes met mijn vriend. Toen de koffie werdt geseveerd werd ik meteen blij. Heerlijk! Toch nog 1 zaak ik Ridderkerk die goede koffie weet te serveren. Or not?

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen