donderdag 5 mei 2016

Hotspot: Uncle Babe's Hamburger Bar


Vorig jaar in oktober ben ik een weekend naar Gent geweest. Mijn vriend en ik kregen in de avond erg veel trek in een hamburger, maar dan wel een goede. Na wat zoeken zijn we zeer zeker geslaagd. Mijn vriend en ik houden van hamburgers en hebben er ook al heel wat op en zelf gemaakt. Maar wat we bij Ungle Babe's op hebben valt aan niets te tippen. Ik kan geen woorden verzinnen die uitdrukt hoe goed deze burgers bij Ungle Babe's was. Tot de dag vandaag droom ik nog over deze burger en zoek ik nog steeds, bij mij in de buurt, een soort vergelijkbare. Ik geloof dat ik daar beter mee kan stoppen. Ik moet weer terug naar Gent!


Ungle Babe's zit aan de rand van het centrum van Gent. Je moet het even zoeken. Het ziet eruit als een kroeg, het is er donker van binnen. Je zou er niet 1 2 3 naar binnen stappen om er even lekker te gaan eten. Maarja je weet wat ze zeggen als je in een 'ander land' bent; Ga naar de tentjes waar de locals zitten, niet de toeristen. 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten