dinsdag 31 mei 2016

Haver pannenkoekjes


Ik heb trek in pannenkoekjes maar ik heb geen ei in huis, wat nu. Mijn beste vriend Google vertelt mij dit vast wel. En ja hoor, ik vond dit recept;

  • 90 gram gemalen havermout
  • 1 theelepel bakpoeder
  • Snufje zout
  • 1 theelepel kaneel
  • 200ml(kan wat meer zijn) melk, kokosmelk, amandelmelk of wat voor melk je kan verzinnen.
  • 1 geprakte banaan
  • Kokosolie om in te bakken
  • Honing of ahornsiroop om er op het eind overheen te doen. 



Meng alles door elkaar tot een beslag en bak dit vervolgens zoals je pannenkoeken bakt. Hier kan je er ongeveer 10 van maken.

Dit is heerlijk als ontbijt en het stilt de honger best lang moet ik zeggen. Ik had een portie van 4 met wat honing en dat is meer dan genoeg. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten