zondag 17 april 2016

Groene smoothies

Pfoee, al meer dan een week ziekjes. Antibiotica kuur gehad voor mn luchtwegen van de lieve dokter waar ik natuurlijk heel blij mee ben.. En natuurijk word ik daar niet nog zieker van en krijg ik geen hap door mijn keel. Misschien moet een smoothie wel lukken? And it kinda did! Voel me nog niet helemaal top maar ik ben er in ieder geval niet misselijk van. 


150 gram yoghurt of kwark 
125 gram spinazie 
175 gram aardbeien 
1 banaan 



150 gram kwark/yoghurt 
3 handjes spinazie 
Iets meer dan 1/3 mango
1 banaan

Al een tijdje voel ik me beter, maar de groene smooties blijven lekker. Hier nog wat recepten:


Deze heb ik paar weken later gemaakt en is misschien wat minder groen, maar er gaat spinazie door, dus ik vind hem een groene smoothie waardig!

Handje blauwebessen
Grote hand vol spinazie
1 banaan
1 geperste sinasappel
3 grote lepels kwark of yoghurt 


1 banaan
1 appel
Eetlepel geraspte gember
200 gram broccoli 
Eventueel; 3 (1cm) plakken komkommer en een stuk selderij 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen