zaterdag 20 februari 2016

Hotspot: Markt Blaak Rotterdam!


De markt bij station Blaak in Rotterdam op de Binnenrotte is mij grote liefde. Groente, fruit, vis, vlees, brood, snoep, gebak, versnaperingen, kazen, toiletspullen, kleding, planten, hobbyspullen, vintage, tweedehands, hebbe dingetjes en ga zo maar door voor een hele goeie prijs. 
Als ik langs de markt ga kom ik altijd met veel te veel thuis en ik heb dan eigenlijk haast niks uitgegeven aan geld. Ik hou van fruit en groente en heb meestal aan €5 genoeg om voor heel de week daarvan te kunnen eten.  En als ik het goed doe, door bijvoorbeeld het in te vriezen, dan kan ik er nog langer mee doen. Top voor als er een maand tussen zit waarin ik wat minder verdiend heb. 
De markt is niet alleen goed voor alle dingen die je er kunt kopen. Het is ook heel leuk uitstapje. Alle soorte culture kom je tegen. Er zijn genoeg plekjes waar je een hapje kunt eten en je krijg er gratis de Rotterdamse gezelligheid bij. Het is er altijd stervens druk maar zo gezellig!

De markt staat er altijd op dindag en zaterdag. In zomertijden ook op zondag. Van 8:00 tot 17:30. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten