zondag 14 februari 2016

Hotspot: La Cabane de Fabian


De eerste keer dat ik langs dit zaakje reed op de Bergweg in Rotterdam ben ik gestopt en heb ik even naar binnen gegluurd. Helaas was het dicht. Het ziet er gezellig en knus uit. 'Hier zou ik me wel thuis voelen' dacht ik nog. Meerdere malen ben ik er nog langs gereden. Doordat ik geen tijd had of het gewoon weg vergeten ofzoiets ben ik er nog steeds niet geweest. Tot de dag van vandaag. Valentijnsdag. Ik en mijn vriend hadden geen betere dag kunnen uitkiezen. Mijn god dit is een fijn tentje. Goed eten en goede producten die je er kunt kopen. Wat we uiteraard ook allebei gedaan hebben. 


Je kan boven zitten om wat te eten en te drinken en beneden is er een winkeltje met streek producten en ander lekker spul. Zeker de moeite waard om eens langs te gaan. Ik ben verliefd!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten