donderdag 21 januari 2016

Notenpastacupcakes!

Maar 3 ingrediënten, ja echt waar, voor de notenpastacupcakes heb je maar 3 ingrediënten nodig. Ik hou er van!
Op facebook ziet ik wel 101 filmpjes met recepten voorbij komen en somehow heb ik deze onthouden. Ik weet niet meer van welke pagina het was. Tasty? Tiphero? Nouja algoed, ik heb ze gemaakt!


Het zijn niet de mooiste babys omdat ik een beetje onhandig ben geweest met mijn silicone cupcake houder, maar de smaak is zeker goed!  

(1/2 cup suiker en 1,5 grote lepel notenpasta, mag ook gewoon pindakaas zijn.)

De notenpasta doe je een minuutje, of iets langer, in de magnetron zodat hij wat vloeibaarder word. De eieren mix je met de suiker tot het wat luchtig is en dan kan je de notenpasta er bij mixen. Dit doe je dan in een ingevette cupcakebak of in een bak met papieren cupcakevormpjes. Dit kan dan in een oven van 180 graden voor 15 min. 

PS: Het is heerlijk om te eten met wat slagroom en/of chocoladesaus :)

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen