maandag 23 november 2015

Verfrissende mango-ananassap

Ik hou niet van voorverpakte sappen en frisdrank, dus so now and them maak ik gewoon lekker wat zelf. En Meneer de Albert Heijn was zo vriendelijk om het ingevroren fruit in de aanbieding te doen. Ik koos deze keer voor mango omdat ik die eigenlijk nog nooit heb geprobeerd. Thuis had ik nog een blokje ananas in blik staan en ik wist precies wat ik zou gaan maken.


1 liter water 
Handje mango 
3-4 stukjes ingeblikte ananas 
1 blaadje munt

Mix de mango, de ananas, de munt en 1/3 water met een staafmixer of keukenmachine. Daarna voeg je de rest van het water er bij. Vind je het niet zoet genoeg kan je er wat siroop van de ananas aan toevoegen. VoillĂ !

Ps: In de zomer is het lekker als je er ook ijsblokjes aan toevoegt voor je het gaat mixen. 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen